METODOLOGIA LeadersConsultingBusiness
Deținem o metodologie unică, pentru a te asista în demersul de identificare a programelor și întocmire a cererilor de finanțare pentru proiectele tale, structurată pe următoarele etape:
- Diagnosticul Eligibilității - îți oferim consultanță gratuită în etapa precontractuală.
- Identificarea Programelor de Finanțare - îți facem gratuit monitorizarea personalizată a oportunităților de finanțare.
- Semnăm contractul de consultanță (conform devizului acceptat de tine).
- Desemnăm un consultant de specialitate.
- *Elaborăm proiectul (cererea de finanţare).
- Implementăm gratuit proiectul conform legislației europene și obținem decontarea grantului.
- Îți oferim asistentă gratuită pentru 3 - 5 ani de monitorizare din partea autorităților.
Suntem fima care pregătește întâlniri speciale cu tine și specialiștii noștri, sub forma unora dintre cele mai preferate și apreciate instrumente de comunicare de către oamenii de afaceri:
- Consultație în Centrul Tehnic - consultantul responsabil de proiect, analizează informațiile și propune strategii de abordare.
- Consultație 1 la 1 on-line, folosimd un sistem de video-conferință în limba română.
- Consultație ce constă în răspunsuri la orice întrebare legată de proiect.
- Transmiterea documentelor prin curier rapid sau email (scanate).
- Consultație la sediul firmei tale sau telefonic.
Proximitatea (servirea) între tine și firma noastră este foarte mare pentru că imediat vine cineva să te servească cu serviciile noastre. Întrebările tale or să primescă răspunsul foarte rapid de la consultantul responsabil de proiectul tău.
Asistentă continuă: colaborarea noastră nu se încheie decât în momentul în care proiectul tău este implementat 100% şi a ieşit din perioada de monitorizare - îți asigurăm Management de Proiect
Obiectivul etapei: Elaborarea întregului dosar pentru accesarea Fondurilor Unionale
Procesul de pregătire a documentației poate dura de la 15 la 60 de zile în funcție de complexitatea proiectului.
- Identificăm responsabilitățile părților implicate în vederea elaborării proiectului
- Te asistăm în vederea obținerii documentelor, avizelor și aprobărilor care sunt în responsabilitatea ta
- Elaborăm Planul de afaceri și indicatorii financiari: întocmim buget de venituri și cheltuieli, cont de profit și pierdere, flux de numerar, bilanț prognozat, rentabilitatea afacerii, gradul de îndatorare, determinarea perioadei de recuperare a investiției, indicatori financiari de rentabilitate, stabilirea valorii actualizate nete (VAN)
- Elaborăm Studiul de Fezabilitate/Memoriul Justificativ
- Justificarea investiției
- Analiza cost - beneficiu
- Elaborăm documentația în vederea obținerii unui credit (te asistăm în negociere cu banca agreată)
- Completăm Cererea de finanțare
- Verificăm toate documentele pe care ni le furnizezi
- Îndosariem proiectul conform cerințelor din ghidul programului
- Depunem proiectul şi îţi oferim asistentă în etapa de verificare a conformității proiectului
După depunerea proiectului
- Îți oferim asistentă pentru completări la proiect conform adreselor de clarificare solicitate de Autoritatea de Management în perioada de evaluare
- Implementăm proiectul şi decontăm grantul conform programului de finanţare
- Îți asigurăm asistenţă în perioada de monitorizare